Brugeroprettelse
Første gang du besøger e-portalen, skal du oprettes som bruger.
Gå til selvbetjening via knappen til venstre i menuen.
Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Opret mig som bruger” under teksten til højre for cpr nummer boksen.
Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er vigtigt at du udfylder e-mail feltet med en gyldig e-mail adresse, da vi bruger denne mail adresse til at sende et aktiveringslink og senere til at give dig besked, når der er svar på e-portalen fra din læge.
Når du har udfyldt brugeroprettelses skemaet, og har trykket på “opret mig”, modtager du kort efter en mail fra “noreply@besoeglaegen.dk”. Mailen sendes til den email-adresse du angav, da du oprettede dig som bruger.
Tryk på aktiverings-linket i mailen – et nyt vindue vil nu åbne sig og du vil her kunne se, at din bruger er vellykket aktiveret.
Du kan nu logge ind på e-portalen med dit brugernavn (CPR-nummer) samt dit PASSWORD (det du netop har oprettet, da du registrerede dig som bruger)
Når det er første gang du bruger e-portalen, har du kun rettighed til en begrænset del af portalen, du kan få yderligere rettigheder ved at kontakte din læge. Som udgangspunk har man altid rettighed til at sende beskeder til sin læge, forny recepter og forespørge om en tid såfremt klinikken anvender alle disse funktioner.
Kontakt
- Lægerne Bendtzen og Sørensen , Adelgade 8, 1. sal, 9500 Hobro
- +45 98 52 11 72
Aktuelt
Gult sundhedskort
Den nye sundhedskort-app fungerer nu med vores scannere, så man kan enten medbringe sit gule sundhedskort, som sædvanlig, eller benytte sig af sundhedskort-app.
Vi oplever fortsat, at mange patienter glemmer deres gule sundhedskort ved besøg i klinikken. Vi har tidligere modtaget en påtale fra regionen. Det er derfor ekstra vigtigt, at alle husker at medbringe deres gule sundhedskort, da det både bruges til at dokumentere identifikation samt for honorar for vores arbejde.
Videokonsultationer:
Videokonsultationer foregår via appen MinLæge.
Man skal derfor have hentet denne app til sin smartphone. Vi skal derefter have aftalt en tid, hvor vi kan lave konsultation via appen (på samme måde som man taler sammen med familien via Skype eller Messenger).
De konsultationer, som kræver fysisk undersøgelse, kan selvfølgelig ikke udføres på denne måde.